petak, 6. siječnja 2012.

Suza za morsku pučinu


Šaljiva verzija prekrasne pjesme, meni najdraže u izvedbi Zvonka Špišića koji je i skladao glazbu za nju. Često sam ju pjevao (dok sam još znao pjevati), sam i u društvu, uz gitaru, u originalu autorice Ane Bešenić, naravno.
Sad je pravo vrijeme da vam predstavim moju verziju.

V jutro dišeče gda svi gosti su spali
a luster se zgasit ni štel,
potiho sem pozval rasklimani lift,
moj pinklec dečko je zel.

Direktor hotela je išel za menom
nemo vu tepih gledeč,
ni mogel znati kaj zbiram vu duši
i zakaj mu nisam tringelta dal,
dosta sitniša sem imal vu žepu
al pozabil sem dat mu ga več.

Gda smo vre prešli kroz senzorska vrata
v suzam najemput sem bil,
kaj ne bi to videl direktor hotela
z računom lice sem skril.

Svud oko mene su popevali cvrčki
i bil je raskantani jul
a ja nis ni jemput pogledal za sobom,
od tuge nis mogel pozdraviti pool,

samo sem morju dragom obečal
da vrnul se bum nazaj,
samo sem pučini dragoj obečal
da vrnul se bum next jul.


Preuredio Ivica Smolec, cca 1985.


Kopiranje autorskih radova (pjesama i proze) dozvoljeno je jedino za privatnu upotrebu,
BEZ IZMJENA, KOMPLETNO, S ORIGINALNIM NASLOVOM I S NAVEDENIM IMENOM AUTORA!
U tom obliku i na taj način radovi se smiju stavljati na nekomercijalne stranice, blogove, forume... Dozvoljena je upotreba i u edukativne i slične svrhe ali ne komercijalno. Za to se, molim vas, javite autoru preko stranice za kontakt, kao i za korištenje sadržaja za čitanje ili recitiranje na priredbama i natječajima.

Ostali zapisi, vijesti, informacije, mogu se slobodno preuzeti uz navođenje izvora.
Želite li takve sadržaje umnožavati, na bilo koji način komercijalno distribuirati pjesme ili priče, tiskati, uglazbljivati, podrazumijeva se da je neophodan kontakt radi dogovora. Upotreba tih materijala koja nije u skladu s navedenim podliježe Zakonu o autorskom pravu i moralnom pravu vlasnika.

Adresa za kontakt nalazi se na stranici "O meni i blogu".