subota, 14. svibnja 2011.

Premijera predstave "Murlin Murlo" na "Sceni Gorica"




Sinoć sam bio na premijeri predstave "Murlin Murlo" na "Sceni Gorica". Dramu Nikolaja Koljade pripremio je Boris Svrtan a četvoro mladih glumaca (Mirela Videk, Ivana Buljan Legati, Ivan Ožegović i Filip Detelić) odlično je odigralo svoje uloge.

Ne bih ovdje spominjao taj događaj da sam nakon predstave, kao većina gledatelja, očiju suznih od smijeha, sišao u "Klub 100" na domjenak. Ali ja sam se pokupio i krenuo kući. Osobe i situacije iz te drame viđam svakodnevno. To smo mi, neumiveni i nenašminkani, mi, stanovnici gradova i gradića raznih država prelijepih imena iz istočne Europe prvih godina trećeg tisućljeća..

Plač, bijes, očaj, rezignacija likova, sve zbog bezperspektivnosti života učahurenog u tamo-gdje-im-je-suđeno sredini, jače su me se dojmili od ležerno korištenog kolokvijalnog govora, poneke poštapalice-psovke i kvazi-smiješnih detalja. Nasmijao me ipak jedan vic, to moram priznati.

U dva-tri kratka intermeca udari nekoliko taktova dobrog rocka, a na završetku predstave nekoliko minuta slušate fragment instrumentala iz besmrtne "Child in Time".

Lijevo je jedna stranica iz prospekta/programa predstave.










Nema komentara :

Kopiranje autorskih radova (pjesama i proze) dozvoljeno je jedino za privatnu upotrebu,
BEZ IZMJENA, KOMPLETNO, S ORIGINALNIM NASLOVOM I S NAVEDENIM IMENOM AUTORA!
U tom obliku i na taj način radovi se smiju stavljati na nekomercijalne stranice, blogove, forume... Dozvoljena je upotreba i u edukativne i slične svrhe ali ne komercijalno. Za to se, molim vas, javite autoru preko stranice za kontakt, kao i za korištenje sadržaja za čitanje ili recitiranje na priredbama i natječajima.

Ostali zapisi, vijesti, informacije, mogu se slobodno preuzeti uz navođenje izvora.
Želite li takve sadržaje umnožavati, na bilo koji način komercijalno distribuirati pjesme ili priče, tiskati, uglazbljivati, podrazumijeva se da je neophodan kontakt radi dogovora. Upotreba tih materijala koja nije u skladu s navedenim podliježe Zakonu o autorskom pravu i moralnom pravu vlasnika.

Adresa za kontakt nalazi se na stranici "O meni i blogu".