ponedjeljak, 30. svibnja 2011.

Odlazi - Đurđa Haberle

Kad opet budeš odlazio,
idi zauvijek.
Ne okreći se na umorne oči.
Nestrpljive kiše čekaju moj znak,
pa kreni,
dok je vjetrometina pod cvatom,
dok ne zalede planine.
Već zaspale ptice, olujna će noć.

Idi,
dok ti staza pozna korak,
zvijezde pokazuju put.
Pod trepavicom ukroćene suze
čekaju moj mig
da zamrače nebo,
potope močvare,
pobune šikare,
zametu poglede
i zaustave te, kao uvijek.

Idi,
dok su vode na tvojoj strani,
mostovi cijeli.
Poteku li brzaci,
onako neodlučan,
ostat ćeš uz mene,
pa kad me budeš ljubio
gorčina će mi teć' niz grlo,
mirisi druge slivat' se niz bedra,
moje dodire brisat' njeni dodiri.
Ostaneš li,
i dalje ću
grlit' njene zagrljaje,
ljubit' njene poljupce
i plakati, plakati, plakati.

Pa kreni, dok suhe su ravnice
i miruju rijeke u koritu svom.

Đurđa Haberle
Đurđa Haberle






Nema komentara :

Kopiranje autorskih radova (pjesama i proze) dozvoljeno je jedino za privatnu upotrebu,
BEZ IZMJENA, KOMPLETNO, S ORIGINALNIM NASLOVOM I S NAVEDENIM IMENOM AUTORA!
U tom obliku i na taj način radovi se smiju stavljati na nekomercijalne stranice, blogove, forume... Dozvoljena je upotreba i u edukativne i slične svrhe ali ne komercijalno. Za to se, molim vas, javite autoru preko stranice za kontakt, kao i za korištenje sadržaja za čitanje ili recitiranje na priredbama i natječajima.

Ostali zapisi, vijesti, informacije, mogu se slobodno preuzeti uz navođenje izvora.
Želite li takve sadržaje umnožavati, na bilo koji način komercijalno distribuirati pjesme ili priče, tiskati, uglazbljivati, podrazumijeva se da je neophodan kontakt radi dogovora. Upotreba tih materijala koja nije u skladu s navedenim podliježe Zakonu o autorskom pravu i moralnom pravu vlasnika.

Adresa za kontakt nalazi se na stranici "O meni i blogu".